Net-a-Porter objavio 4 nova brenda koje će podupirati ove sezone

(Peter Do, F/W 2019, Instagram) 
Biti zastupljen na najpoznatijoj luksuznoj on-line trgovini Net-a-Porter je iznimna čast te garancija mladim brendovima da će se proslaviti na globalnoj razini. To dramatično poboljšava izgled svakom brendu pri nastajanju, stoga je  pokrenut mentorski program naziva ‘The Vanguard’ koji podupire mlade talentirane brendove i dizajnere.

Program The Vanguard je podijeljen na dvije razine. Net-a-Porter će prvenstveno isticati manje poznate brendove za koje misli da imaju potencijal te će ih medijski pratiti. Drugi dio The Vanguard programa osigurava dublju i daljnju potporu kroz sveobuhvatno mentorstvo.
‘Mi u Net-a-Porteru imamo toliko toga za ponuditi, tako da usko surađujući s odabranim dizajnerima na područjima na kojima nemaju toliko iskustva, pomažemo brendovima da se izgrade kao jaki i održivi.’- izjavila je Lisa Aiken kada je prvi put, u rujnu prošle godine pokrenut mentorski program The Vanguard.
U drugom krugu svog mentorskog programa, Net-a-Porter se odlučio za Petera Doa, Commission, Anne Manns te Ratio et Motus, koji su svojom odjećom i modnim dodacima zaslužili svoje mjesto na ovoj ‘wannabe’ listi.

Peter Do

Commission

View this post on Instagram

COMMISSION SS19 – look 4 #commissionnyc

A post shared by Commission (@commissionnyc) on

Anne Manns

View this post on Instagram

👀

A post shared by A N N E M A N N S (@anne.manns) on

Ratio et Motus

 

mm
Daria Klobučar-Vukovinski

Modna novinarka