(Calvin Klein /Getty Images)

Nakon zatvaranja sestrinskog brenda 205W39NYC te odlaska kreativnog direktora Raf Simonsa, Calvin Klein radikalno mijenja strategiju poslovanja. Marcella Wartenberg koja je do 2018. bila predsjednica grupe Globalne inicijative za licenciranje i stratešku inicijativu, imenovana je novim glavnim merchandiserom Calvin Kleina.

Marcella je karijeru u Calvin Kleinu započela kao predsjednica brand managementa Calvin Klein grupe, gdje je bila odgovorna za vođenje komercijalnih rezultata poslovanja te stvaranje sinergije i poticanje suradnje između različitih zemalja i kanala distribucije.
Marcella Wartenbergh studirala je poslovnu administraciju na Sveučilištu Iberoamericana u Meksiku, a magistrirala međunarodno poslovanje na St.Mary’su u Teksasu. 2015. godine časopis Forbes ju je uvrstio među najmoćnije žene Meksika.
Calvin Klein je sada imenovao Marcellu kao glavnog Merchandisera, no i dalje će biti globalni šef licenciranja i međunarodnog tržišta- potvrdio je izvršni direktor Calvin Kleina Steve Shiffman.

Calvin Klein je također najavio da će Ulrich Grimm, trenutni kreativni direktor za cipele i accessories, postati glavni dizajner za dodatke, a Suzanne Barton koja do sada radila kao dizajnerica donjeg rublja postaje globalni voditelj za donje rublje.