Nikad prežaljena serija Sex and the City kao i velebni ormar Carrie Bradshaw, jednako su utjecajni kao i prije 15 godina kada se serija posljednji put prikazivala. Tako da ne iznenađuje kako je upravo Sarah Jessica Parker jedna od glavnih zvijezda u novoj Fendi kampanji #BaguetteFriendsForever.

U novoj kampanji za Fendi baguette torbu, svoje uloge su pronašle i poznata influencerica Caroline Daur te modeli Natasha Lau, Ebonee Davis i Melissa Martinez. Caroline u reklami priča kako se zaljubila u ljubičastu Fendi torbicu koju je vidjela u izlogu i kako ne može prestati razmišljati o njoj. Na kraju sve djevojke, na čelu s Caroline Deur, muljevito odlaze kupiti torbicu u Fendi gdje saznaju da je tu torbicu upravo netko prije njih kupio. One istrčavaju iz dućana i trče po ulici za ženom uz povike ‘kako ona treba tu torbu’, no kada se žena okrene one shvaćaju da je to Sarah Jessica Parker koja im odgovara ‘Oh, ovo nije torba. To je baguette.’

Od kada je prvi put lansiran model baguette Fendi torbe 1997. godine, prodano je više od milijun originalnih verzija tijekom godina, a to ne uključuje razne stilske varijante tog modela torbe.
Fendi ovdje slijedi stope Diora, koji je prošle godine također napravio revival svog popularnog modela ‘Saddle’ torbe i po oduševljenju modnih sljedbenika, nije pogriješio.

Silvia Venturini Fendi, kreativna direktorica modnih dodataka objasnila je zašto su odlučili povratiti stari model torbe. ‘Volimo promjene, ali postoji i nostalgija. Lijepo je vidjeti kako se stvari vraćaju, ali na drugačiji način.’- izjavila je za Paper.
U 2019. godini Fendi će izbaciti više veličina Baguette torbi, s odvojivim remenom te kao cross-body varijanta.