Calvin Klein mijenja ime brenda

(Calvin Klein 2018, New York Fashion Week, photo by Slaven Vlasic/Getty Images)

Steve Shiffman, izvršni direktor Calvin Kleina prije dva je dana najavio velike poslovne promjene za Calvin Klein brend. Nedavno su se pozdravili i s kreativnim direktorom Raf Simonsom jer nije bila zadovoljena predviđena prodaja.

Rekonstruiranje cijelog brenda će koštati oko 120 milijuna dolara, i uključuje zatvaranje glavne trgovine na Madison Avenue ovog proljeća te ponovo pokretanje 205W39NYC kolekcije u novom smjeru. Također žele objediniti do sada odvojene odjele za sportsku odjeću i ‘Jeans’ diviziju.
PVH korporacija, pod kojom je Calvin Klein predviđa povećanje prodaje nakon što ulože 120 milijuna dolara za rekonstrukciju cijelog brenda. Dionice PVH-a u 2018 godini su izgubile 32% svoje vrijednosti, ali su se povećale za 5,1% u konstantnoj prodaji.
Calvin Klein će se tako biti preimenovan u Calvin Klein 205W39NYC, te će objediniti poslovanje muške Calvin Klein sportske odjeće i Calvin Klein Jeans tvrtke. Iz tvrtke se nadaju će u tekućoj godini cijene dionica porasti.

(Calvin Klein 2018, New York Fashion Week, photo by Slaven Vlasic/Getty Images)
mm
Daria Klobučar-Vukovinski

Modna novinarka