(Beyonce , Coachella Valley Music And Arts Festival, 2018/Getty Images for Coachella)

Adidas je sklopio suradnju sa slavnom Beyoncé, te se očekuje odjeća, obuća kao i ponovno pokretanje Ivy Park brenda. Obje strane imaju velika očekivanja s obzirom na veliku popularnost pjevačice, a i svjesne su da ona pretvara u zlato sve čega se dotakne

“Adidas je postigao veliki uspjeh u promicanju kreativnih granica”, rekla je Beyoncé. Pjevačica će zadržati vlasništvo nad svojom tvrtkom te nastaviti svoj put kao jedna od prvih crnkinja koja je vlasnica art-leisure branda. Rezultat ove suradnje dolazi u vidu obuće, odjeće te ponovno pokretanje Iyy Park brenda koje je pod vlasništvom popularne pjevačice.
“Beyoncé je kultni kreator te poslovni lider, a zajedno imamo mogućnost potaknuti promjene i osnažiti novu generaciju kreatora”, izjavio je Eric Liedtke, član izvršnog odbora koji je zadužen za globalne brendove tvrtke.
Ivy Park je počeo kao zajednički projekt Beyoncé i Topshopovog tajkuna Philipa Greena prije tri godine, te je generirao toliki promet na web stranici Topshopa da su imali tehničkih problema. Pokretanje brenda Ivy Park nadmašilo je Athleta by Derek Lam te Kate Spade joga brenda, navodi tvrtka za analitiku. Ovo partnerstvo između Adidasa i Beyoncé najnoviji je primjer pooštravanja odnosa poznatih osoba u sektoru sportske odjeće.