5 modnih brendova koji djeluju humanitarno

(Nannacy, Instagram)

Moda je jedna od najutjecajnijih industrija na svijetu, ali istovremeno i jedna od najrazornijih. Iako možda mislite da ne možete utjecati na to, prevarili bi se. Dovoljno je da se okrenete kupovini etičkih brendova, koji pokušavaju vratiti prirodi uslugu. U nastavku vam donosimo 5 modnih brendova i dizajnerskih imena, koji u svojoj filozofiji sadrže eko friendly nazivnik.

Christopher Kane
Christopher Kane je surađivao s dobrotvornom organizacijom kako bi pokrenu projekt ‘Heart of Scotland’, u kojem se prikupljaju sredstva za istraživanje i liječenje srčanih bolesti. Kane je dizajnirao limitiranu seriju t-shirt majica kao i šarene značke, a sav prihod je išao u dobrotvorne svrhe.

Nannacay
Marcia Kemp, osnivačica Nannacaya je započela sa sloganom ‘kreativne ruke transformiraju živote’, što se odnosi na lokalne radionice i tkalje s kojima Marcia surađuje. Naime, brend je poznat po lijepo ručno vezenim i tkanim torbama koje su sve popularnije kod modnih insiderica i blogerica.

Nectar Nectar
Nectar Nectar je društveno osviješten brend nakita koji se zalaže za poboljšanje okoliša radnika, kao i za razne programe obrazovanja, mentorstva i zapošljavanja. Ne pomaže samo ženama u Indiji koje ga ručno izrađuju, već i njihovim obiteljima te lokalnim zajednicama.

Ninety Percent
Ninety Percent donira 90% svoje zarade u dobrotvorne svrhe, te otuda i ime. Kupci sami putem interneta mogu birati gdje žele da se novac uplati. Tvrtka se nada pokretanju ovakvog trenda i kod ostalih modnih brendova i dizajnera, a na ovakav način i osvještavaju kupce na pametniju potrošnju

Vivienne Westwood
Modna dizajnerica Vivienne Westwood je poznata po svom humanitarnom doprinosu te borbi za spas planete Zemlje. Redovito koristi vlastite društvene platforme kako bo podigla svijest kupaca.

mm
Daria Klobučar-Vukovinski

Modna novinarka