Giorgio Armani ima novu suradnju

Cate Blanchett, Tom Munro za Giorgio Armani Beauty

Giorgio Armani beauty predstavio je partnersku suradnju sa 75. Međunarodnim filmskim festivalom u Veneciji u ulozi službenog makeup sponzora.

Brand će festivalskim gostima, pa tako i slavnim osobama koje će prošetati crvenim tepihom, pružati usluge šminkanja. Palazzo del Casinò u svojim će festivalskim prostorijama ugostiti L’Orealov kutak za posjetioce.

 

Giorgio Armani beauty i osamnaest godina nakon osnivanja branda neumorno interpretira i naglašava jedinstvenu ljepotu svake žene. Jednostavnost, prirodna elegancija i autentičnost čine temelj inovativnih proizvoda koji pružaju izniman osjećaj prozračnosti i ugode uz postojan, sofisticiran i prirodan finiš.

 

Te vrijednosti utjelovljuje i oskarovka Cate Blanchett (globalna ambasadorica branda i zaštitno lice mirisa Sì), jedna od vodećih glumica s kojom Giorgio Armani beauty već godinama njeguje poseban odnos.

 

Giorgio Armani beauty ovom prigodom slavi snažnu vezu sa svijetom filma, pridonoseći jednom od najprestižnijih filmskih festivala u svijetu svojim vrijednostima i iskustvom u industriji ljepote.

Giorgio Armani beauty i svijet filma

Partnerskom suradnjom sa 75. Venecijanskim filmskim festivalom brand još više osnažuje vezu s filmskom industrijom, slaveći Armanijevu cjeloživotnu ljubav prema filmskoj umjetnosti. Dizajner je tijekom godina kreirao kostime za mnoge filmove, od najpoznatijih za Richarda Gerea u filmu Američki žigolo 1980. do novijih (spomenimo samo neke): NedodirljiviGattacaZavodljiva ljepotaShaft, filmski serijal BatmanSmokingDe-LovelyPoštena igraDruštvena mreža, Nemoguća misija: Protokol duhHanna, Godina nasilja, Vuk s Wall Streeta, itd.

Nema komentara

Komentiraj

Vaša email adresa neće biti objavljena